Зарядно устройство за автомобилни акумулатори ЗУСБ12/16
Арт.№: ЗАРЯДНО УСТРОЙСТВО ЗУСБ12/16
Принтирай
1 от 1
Поставените снимки са с илюстративен характер. В действителност продуктът може да се отличава външно, като това не променя функционалността и характеристиките на изделието.
ППЦ:
лв.
лв.
415.00
лв.
Валидност на промоцията
до
На склад
Добави в любими
Твоите любими продукти Информация
Зарядно устройство за автомобилни акумулатори ЗУСБ12/16
ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ
Захранващо напрежение ~200-240V
Макс. изходно напрежение при заряд 14,5V
Заряден ток 1 до 16А стабилизиран
Зарядна характеристика IUo
Индикация цифрова за V и А
Видове защити при заряд – късо, обратно включване, прегряване
Маса 1,5 кг
Габарити Д/Ш/В 190/225/190 мм
Описание
Зарядното устройство ЗУСБ 12/16 служи за зареждане на всички видове акумулаторни батерии. Зарядния ток е стабилизиран и се избира според желанието на оператора. Максималното напрежение е стабилизирано и е ограничено на ниво 14,5V. Зарядната характеристика е IUо. Зарядното притежава цифрова индикация за тока и напрежението, което улеснява работата с него. Изходното напрежение е БЕЗ ПУЛСАЦИИ и може да се включва към акумулатора без да е необходимо да се разкачат клемите. Зарядното има защита от късо на изхода, от обратно включена батерия . При стартиране на автомобила не е нужно да се изключва – зарядното няма да промени тока си и няма да се повреди. Това зарядно може да се използва като буферно захранване при смяна на стар с нов акумулатор, като автомобила няма да остава без напрежение и няма да се изгубят настройките на различните бордови системи. На лицето сме поставили и букса за запалка, ако се налага да се включват различни 12V консуматори, като хладилни чанти, зареждачки за телефони и др. Ако ще се зареждат акумулатори над 160Ah това не е проблем, просто времето на заряд ще бъде по-дълго.
СЪВЕТИ ПРИ ЗАРЯД НА АКУМУЛАТОРИ
НЯКОЙ ОСОБЕНОСТИ ПРИ ЗАРЕЖДАНЕТО НА АКУМУЛАТОРИ
Препоръчително е този, който се занимава със заряда на стартерните или тягови акумулатори да притежава съответната клалификация.Нашите зарядни предоставят добри възможности за тези,които знаят как да зареждат и поддържат акумулаторите си.В автоматичен режим акумулаторите са предпазени от презаряд.При ръчен режим на работа правилният заряд зависи изцяло от работата на оператора.
Има разлика дали се зарежда стар или нов акумулатор.Има значение също колко време е стоял разреден.Знае се,че не трябва да се съхранява разреден акумулатор,защото това води до сулфатизация на плочите.Не трябва напрежението при разряд да пада под 10V.
Ако разполагате с повече време за заряд се препоръчва това да става с по-малък ток а не с 1/10 от капацитета.По-малкият ток ще се предотврати загряването на акумулатора и ще има по малко разоотделяне, освен това образуваните кристали върху плочите ще са по-малки от и стартерният ток ще бъде по-голям.Когато се включи стар акумулатор на заряд често се случва той веднага да вдигне напрежение над 16V и да светне зелената лампа,показваща зареден акумулатор.При такива случаи се задава малък ток – примерно ако акумулаторът е 165 аh вместо 16,5А задайте 5А и минете на ръчен режим.Първоначално напражението ще бъде високо, но постепенно ще пада към нормалното.Когато спадне към 14V обърнете на автоматичен режим.Ако не бързате оставете тока без промяна.Ако не може да чакате вдигнете до максимално допустимият ток 16,5А.
Ако акумулаторът е паднал под 3V сработва защитата на зарядното и на щипките няма напрежение.Тогава свети червената лампа над цифровата индикация.При такъв случай сложете регулатора за ток на средно положение,поставете на ръчен режим и натиснете червения бутон за стартиране на заряд изгасне и да започне заряд.Когато напрежението стане 5-6V пуснете бутона.Зарядното трябва да подължи да зарежда.Ако пак светне лампата и заряда спре трябва по-дълго да задържите бутона натиснат.Ако и това не помогне явно акумулатора не задържа ток и трябва да се купува нов.
ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ
Захранващо напрежение ~200-240V
Макс. изходно напрежение при заряд 14,5V
Заряден ток 1 до 16А стабилизиран
Зарядна характеристика IUo
Индикация цифрова за V и А
Видове защити при заряд – късо, обратно включване, прегряване
Маса 1,5 кг
Габарити Д/Ш/В 190/225/190 мм
Описание
Зарядното устройство ЗУСБ 12/16 служи за зареждане на всички видове акумулаторни батерии. Зарядния ток е стабилизиран и се избира според желанието на оператора. Максималното напрежение е стабилизирано и е ограничено на ниво 14,5V. Зарядната характеристика е IUо. Зарядното притежава цифрова индикация за тока и напрежението, което улеснява работата с него. Изходното напрежение е БЕЗ ПУЛСАЦИИ и може да се включва към акумулатора без да е необходимо да се разкачат клемите. Зарядното има защита от късо на изхода, от обратно включена батерия . При стартиране на автомобила не е нужно да се изключва – зарядното няма да промени тока си и няма да се повреди. Това зарядно може да се използва като буферно захранване при смяна на стар с нов акумулатор, като автомобила няма да остава без напрежение и няма да се изгубят настройките на различните бордови системи. На лицето сме поставили и букса за запалка, ако се налага да се включват различни 12V консуматори, като хладилни чанти, зареждачки за телефони и др. Ако ще се зареждат акумулатори над 160Ah това не е проблем, просто времето на заряд ще бъде по-дълго.
СЪВЕТИ ПРИ ЗАРЯД НА АКУМУЛАТОРИ
НЯКОЙ ОСОБЕНОСТИ ПРИ ЗАРЕЖДАНЕТО НА АКУМУЛАТОРИ
Препоръчително е този, който се занимава със заряда на стартерните или тягови акумулатори да притежава съответната клалификация.Нашите зарядни предоставят добри възможности за тези,които знаят как да зареждат и поддържат акумулаторите си.В автоматичен режим акумулаторите са предпазени от презаряд.При ръчен режим на работа правилният заряд зависи изцяло от работата на оператора.
Има разлика дали се зарежда стар или нов акумулатор.Има значение също колко време е стоял разреден.Знае се,че не трябва да се съхранява разреден акумулатор,защото това води до сулфатизация на плочите.Не трябва напрежението при разряд да пада под 10V.
Ако разполагате с повече време за заряд се препоръчва това да става с по-малък ток а не с 1/10 от капацитета.По-малкият ток ще се предотврати загряването на акумулатора и ще има по малко разоотделяне, освен това образуваните кристали върху плочите ще са по-малки от и стартерният ток ще бъде по-голям.Когато се включи стар акумулатор на заряд често се случва той веднага да вдигне напрежение над 16V и да светне зелената лампа,показваща зареден акумулатор.При такива случаи се задава малък ток – примерно ако акумулаторът е 165 аh вместо 16,5А задайте 5А и минете на ръчен режим.Първоначално напражението ще бъде високо, но постепенно ще пада към нормалното.Когато спадне към 14V обърнете на автоматичен режим.Ако не бързате оставете тока без промяна.Ако не може да чакате вдигнете до максимално допустимият ток 16,5А.
Ако акумулаторът е паднал под 3V сработва защитата на зарядното и на щипките няма напрежение.Тогава свети червената лампа над цифровата индикация.При такъв случай сложете регулатора за ток на средно положение,поставете на ръчен режим и натиснете червения бутон за стартиране на заряд изгасне и да започне заряд.Когато напрежението стане 5-6V пуснете бутона.Зарядното трябва да подължи да зарежда.Ако пак светне лампата и заряда спре трябва по-дълго да задържите бутона натиснат.Ако и това не помогне явно акумулатора не задържа ток и трябва да се купува нов.