Доставка и плащане

Уважаеми клиенти,

ПОТВЪРЖДАВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА И СРОК НА ДОСТАВКАТА:За поръчки, направени до 17:00 часа през работен ден, ще получите потвърждение и срок за доставка в рамките на същия ден. Поръчки направени след 17:00 часа или в почивен ден се обработват и потвърждават на следващия работен ден. Закупените продукти ще бъдат доставени на попълнения от клиента във формата за поръчка адрес. Клиентите ни ще бъдат допълнително уведомени за наличността от служител на ЕТ „КИК-Къню Кънев”, с когото могат да уговорят подходящо време за доставка. Срокът за доставка за територията на цяла България, след потвърждаване на поръчката, е краят на следващия работен ден. За населени места, които куриерът посещава по график, срокът може да бъде удължен с от 2 до 3 дни.

Срокът е посочен единствено с цел информация и ако не бъде спазен, това не представлява основание за предявяване на претенции за обезщетение, намаление на цената или анулиране на поръчката. Доставката включва поръчаната стока, фактура за юридическите лица, касова бележка при плащане в брой или с наложен платеж и опаковка на продуктите. В случай на липса на получател на посочения адреса, куриерът ще се свърже с вас по телефона, за да уговори второ посещение на същия адрес. В този случай не се допуска смяна на адреса за доставка..

ГАРАНТИРАН ПРОИЗХОД: Всеки продукт, предлаган от ЕТ „КИК-Къню Кънев”,, е закупен от официални дилъри И ПРОИЗВОДИТЕЛИ и разполагаме с документи за произхода му.

ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ: За да поръчате пордукт от нас, не е нужно да предоставяте данни от кредитна или дебитна карта, както и каквато и да е друга подобна информация. Необходими са единствено данните ви за извършване на доставка, както и тези за оформянето на плащането и условията за рекламация.

ДОСТАВКА по ЕКОНТ

ОТ офис до офис до 1 кг на пратката 4.8лв.
От офис до адрес около 6.00лв.
Трябва да се има предвид, че таксата за наложения платеж е 1,2% от сумата за наложен платеж и се включва допълнително към куриерската услуга.

 

ВСИЧКИ ЦЕНИ НА ПРОДУКТИТЕ В НАШИЯ МАГАЗИН СА С ВКЛЮЧЕН ДДС!
Европейски фирми получават цени във фактурата без ДДС! В цената на стоката не са включени транспортни разходи. Те са за сметка на получателя. Изключения за безплатен транспорт са случаите при предварителна уговорка на такъв или при условия за пазаруване с включени транспортни разходи в цената на стоката. Стоките се доставят с куриер като се заплаща наложен платеж за стойноста на стоката и транспортните разходи.

Условия за пазаруване!
ВАЖНО!
ВАЖНО! От 01.02.2020 г. всички пратки с наложен платеж се изпращат с услугата Пощенски паричен превод ! Услугата е маркирана в товарителницата на куриера като ППП или "п.превод" т.е. разписката за пощенския превод издадена от куриерската фирма играе ролята на касов бон. В случай на издаване на фактура за стойността на пратката, фактурата ще присъства на хартиен носител вътре в пратката, като за нейното осчетоводяване потребителя трябва задължително да изиска от куриера разписка за пощенски превод на стойността на дължимия наложен платеж и я прикрепи към фактурата !

Уважаеми клиенти за да пазарувате изпратете продукти в кошчето за пазаруване. Продукти които не са налични в момента са белязани с "НЯМА НАЛИЧНОСТ" това означава, че стоката е в процес на доставка или може да се поръча при желание за по бърза доставка от ваша страна, продукти които се доставят само по-заявка са белязани "С ПОРЪЧКА" . Независимо от статуса на наличност може да добавяте всички избрани продукти за заявка с избор на количество и бутон "Поръчай". За изпращане на поръчката изберете в дясно "В кошницата" . С "Обнови" може да добавяте количества към избраните вече продукти. За завършване на поръчката следвайте последователността,като пълно и коректно попълвате данните за контакт(Без актуален Имейл адрес: не може да продължите с поръчката!!!). Ако желаете фактура попълнете данни в "Плащане". "Приключване" с приемане на общите условия и "Потвърди поръчката". Уважаеми клиенти с първата поръчка ще получите регистрация и обратна информация на вашата електронна поща за поръчаните стоки с наличност или сроковете за доставка на продукти с изчерпана наличност или "С поръчка". Ретистрацията ви дава възможност за автоматично запазване на информацията за добавените продукти в кошчето за пазаруване и последващо добавяне на допълнителни продукти до завършване на поръчката. За допълнителни въпроси и заявки може да използвате: anatolili@abv.bg. Skype: proton-bg , 0899162600, 084660342, GSM 0896705103, Факс 084660897

РЕКЛАМАЦИИ
Рекламация при доставка се приема в случаите:
1.При несъответствие в цената с обявената в електронния магазин.
2.При неспазване на предварително уговорения срок за доставка.
3.При нарушена цялост на опаковката и стоката след транспортирането и.
4.При несъответствие на заявената стока с получената.
5.При условията на чл.69,ал.3 от ЗЗППТ
Рекламации в изброените по-горе случаи се връщат само в момента на доставката в присъствието на куриера доставил стоката. Задължително е изготвянето на протокол в два екземпляра с описани в него дефекти и нарушения.
Рекламации свързани с гаранционни условия се приемат:
1. В седем дневен срок от закупуването на стоката. При условие че бъде попълнена и подписана декларация с основателни причини за връщане на стоката във вида в който е получена без нарушения в цялостта на опаковката и самата стока с подходящ търговски вид без повреди причинени от употреба. В този случай транспортните разходи са за сметка на клиента.
2. При възникване на повреди определени като гаранционни в гаранционната карта в рамките на съответния гаранционен срок. При условие че е налице изрядно попълнена гаранционна карта,придружена с касова бележка или фактура.
3. В случаите, предвидени в чл.69, ал. 3 от ЗЗППТ.

loading...