Зарядно устройство за автомобилни акумулатори С ИЗМЕРВАНЕ НА КАПАЦИТЕТ ЗУСБ12/16
Арт.№: ЗАРЯДНО УСТРОЙСТВО ЗУСБ12/16С КАПАЦИТЕТМЕР
Принтирай
1 от 1
Поставените снимки са с илюстративен характер. В действителност продуктът може да се отличава външно, като това не променя функционалността и характеристиките на изделието.
ППЦ:
лв.
лв.
583.00
лв.
Валидност на промоцията
до
В наличност
Добави в любими
Твоите любими продукти Информация
Зарядно устройство за автомобилни акумулатори С ИЗМЕРВАНЕ НА КАПАЦИТЕТ ЗУСБ12/16
ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ
ЗАХРАНВАЩО НАПРЕЖЕНИЕ ~200-240V
МАКС. НАПРЕЖЕНИЕ ПРИ ЗАРЯД от 10 до 15V
ЗАРЯДЕН ТОК от 0 до 16А
ИЗМЕРЕН КАПАЦИТЕТ
макс. 1600 Ah
ЗАРЯДНА ХАРАКТЕРИСТИКА IUо
ИНДИКАЦИЯ Цифрова за V и А
ВИДОВЕ ЗАЩИТИ късо, обратно включ.
ЗВУКОВА СИГНАЛИЗАЦИЯ при обратно включване
ГАБАРИТИ Д/Ш/В 190/225/190 ММ
НОВО ! Това зарядно е първото от новата гама професионални зарядни устройства на фирма Максимал , които могат да показват реалния капацитет на акумулатора след заряд. Зарядното устройство ЗУСБ 12/16С служи за зареждане на ВСИЧКИ ВИДОВЕ акумулаторни батерии /стартерни или тягови/. Зарядният ток е стабилизиран и се избира между 0 и 16 А. Максималното напрежение е стабилизирано и може да се задава от 10V до 15V. Това позволява да се избират различни режими на заряд като:
Поддържащ заряд при напрежение 13,6V
режим лято при напрежение 14,4V
режим зима при напрежение 14,7V
Зарядната характеристика е IUо. Зарядното притежава цифрова индикация за тока и напрежението, което улеснява работата с него. Изходното напрежение е БЕЗ ПУЛСАЦИИ и може да се включва към акумулатора без да е необходимо да се разкачат клемите. Зарядното има защита от късо на изхода, от обратно включена батерия / пищи силно при обратно включване /. Може да зарежда абсолютно разредени акумулатори чрез активиране на специален бутон. При стартиране на автомобила не е нужно да се изключва – зарядното няма да промени тока си и няма да се повреди. Важно за търговците на акумулатори – това зарядно може да се използва като буферно захранване при смяна на стар с нов акумулатор, като автомобила няма да остава без напрежение и няма да се изгубят настройките на различните бордови системи. Ако ще се зареждат акумулатори над 160Ah това не е проблем, просто времето на заряд ще бъде по-дълго.
СЪВЕТИ ПРИ ЗАРЯД НА АКУМУЛАТОРИ
НЯКОЙ ОСОБЕНОСТИ ПРИ ЗАРЕЖДАНЕТО НА АКУМУЛАТОРИ
Препоръчително е този, който се занимава със заряда на стартерните или тягови акумулатори да притежава съответната клалификация.Нашите зарядни предоставят добри възможности за тези,които знаят как да зареждат и поддържат акумулаторите си.В автоматичен режим акумулаторите са предпазени от презаряд.При ръчен режим на работа правилният заряд зависи изцяло от работата на оператора.
Има разлика дали се зарежда стар или нов акумулатор.Има значение също колко време е стоял разреден.Знае се,че не трябва да се съхранява разреден акумулатор,защото това води до сулфатизация на плочите.Не трябва напрежението при разряд да пада под 10V.
Ако разполагате с повече време за заряд се препоръчва това да става с по-малък ток а не с 1/10 от капацитета.По-малкият ток ще се предотврати загряването на акумулатора и ще има по малко разоотделяне, освен това образуваните кристали върху плочите ще са по-малки от и стартерният ток ще бъде по-голям.Когато се включи стар акумулатор на заряд често се случва той веднага да вдигне напрежение над 16V и да светне зелената лампа,показваща зареден акумулатор.При такива случаи се задава малък ток – примерно ако акумулаторът е 165 аh вместо 16,5А задайте 5А и минете на ръчен режим.Първоначално напражението ще бъде високо, но постепенно ще пада към нормалното.Когато спадне към 14V обърнете на автоматичен режим.Ако не бързате оставете тока без промяна.Ако не може да чакате вдигнете до максимално допустимият ток 16,5А.
Ако акумулаторът е паднал под 3V сработва защитата на зарядното и на щипките няма напрежение.Тогава свети червената лампа над цифровата индикация.При такъв случай сложете регулатора за ток на средно положение,поставете на ръчен режим и натиснете червения бутон за стартиране на заряд изгасне и да започне заряд.Когато напрежението стане 5-6V пуснете бутона.Зарядното трябва да подължи да зарежда.Ако пак светне лампата и заряда спре трябва по-дълго да задържите бутона натиснат.Ако и това не помогне явно акумулатора не задържа ток и трябва да се купува нов.
ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ
ЗАХРАНВАЩО НАПРЕЖЕНИЕ ~200-240V
МАКС. НАПРЕЖЕНИЕ ПРИ ЗАРЯД от 10 до 15V
ЗАРЯДЕН ТОК от 0 до 16А
ИЗМЕРЕН КАПАЦИТЕТ
макс. 1600 Ah
ЗАРЯДНА ХАРАКТЕРИСТИКА IUо
ИНДИКАЦИЯ Цифрова за V и А
ВИДОВЕ ЗАЩИТИ късо, обратно включ.
ЗВУКОВА СИГНАЛИЗАЦИЯ при обратно включване
ГАБАРИТИ Д/Ш/В 190/225/190 ММ
НОВО ! Това зарядно е първото от новата гама професионални зарядни устройства на фирма Максимал , които могат да показват реалния капацитет на акумулатора след заряд. Зарядното устройство ЗУСБ 12/16С служи за зареждане на ВСИЧКИ ВИДОВЕ акумулаторни батерии /стартерни или тягови/. Зарядният ток е стабилизиран и се избира между 0 и 16 А. Максималното напрежение е стабилизирано и може да се задава от 10V до 15V. Това позволява да се избират различни режими на заряд като:
Поддържащ заряд при напрежение 13,6V
режим лято при напрежение 14,4V
режим зима при напрежение 14,7V
Зарядната характеристика е IUо. Зарядното притежава цифрова индикация за тока и напрежението, което улеснява работата с него. Изходното напрежение е БЕЗ ПУЛСАЦИИ и може да се включва към акумулатора без да е необходимо да се разкачат клемите. Зарядното има защита от късо на изхода, от обратно включена батерия / пищи силно при обратно включване /. Може да зарежда абсолютно разредени акумулатори чрез активиране на специален бутон. При стартиране на автомобила не е нужно да се изключва – зарядното няма да промени тока си и няма да се повреди. Важно за търговците на акумулатори – това зарядно може да се използва като буферно захранване при смяна на стар с нов акумулатор, като автомобила няма да остава без напрежение и няма да се изгубят настройките на различните бордови системи. Ако ще се зареждат акумулатори над 160Ah това не е проблем, просто времето на заряд ще бъде по-дълго.
СЪВЕТИ ПРИ ЗАРЯД НА АКУМУЛАТОРИ
НЯКОЙ ОСОБЕНОСТИ ПРИ ЗАРЕЖДАНЕТО НА АКУМУЛАТОРИ
Препоръчително е този, който се занимава със заряда на стартерните или тягови акумулатори да притежава съответната клалификация.Нашите зарядни предоставят добри възможности за тези,които знаят как да зареждат и поддържат акумулаторите си.В автоматичен режим акумулаторите са предпазени от презаряд.При ръчен режим на работа правилният заряд зависи изцяло от работата на оператора.
Има разлика дали се зарежда стар или нов акумулатор.Има значение също колко време е стоял разреден.Знае се,че не трябва да се съхранява разреден акумулатор,защото това води до сулфатизация на плочите.Не трябва напрежението при разряд да пада под 10V.
Ако разполагате с повече време за заряд се препоръчва това да става с по-малък ток а не с 1/10 от капацитета.По-малкият ток ще се предотврати загряването на акумулатора и ще има по малко разоотделяне, освен това образуваните кристали върху плочите ще са по-малки от и стартерният ток ще бъде по-голям.Когато се включи стар акумулатор на заряд често се случва той веднага да вдигне напрежение над 16V и да светне зелената лампа,показваща зареден акумулатор.При такива случаи се задава малък ток – примерно ако акумулаторът е 165 аh вместо 16,5А задайте 5А и минете на ръчен режим.Първоначално напражението ще бъде високо, но постепенно ще пада към нормалното.Когато спадне към 14V обърнете на автоматичен режим.Ако не бързате оставете тока без промяна.Ако не може да чакате вдигнете до максимално допустимият ток 16,5А.
Ако акумулаторът е паднал под 3V сработва защитата на зарядното и на щипките няма напрежение.Тогава свети червената лампа над цифровата индикация.При такъв случай сложете регулатора за ток на средно положение,поставете на ръчен режим и натиснете червения бутон за стартиране на заряд изгасне и да започне заряд.Когато напрежението стане 5-6V пуснете бутона.Зарядното трябва да подължи да зарежда.Ако пак светне лампата и заряда спре трябва по-дълго да задържите бутона натиснат.Ако и това не помогне явно акумулатора не задържа ток и трябва да се купува нов.